Söndag.

Hade en mysig midsommarhelg med Becca. På fredagen gjorde vi smörgåstårta & drack lite cider. Va bara hemma & kollade på tv/film. 

Igår va vi med Liam & Emelie. Va på Freeport i Kungsbacka sen åkte vi till Falkenberg en sväng. Skulle spela minigolf men de va så satans mycket folk. Så vi åkte och titta på grisar & getter. ;) 

Meningen va att målaren skulle komma hit imorgon och fortsätta tapetsera hall/vardagsrum men eftersom han gjort illa foten/benet så måste han vara hemma & vila sig, så det blir uppskjutet. Tråkigt men samtidigt skönt. 

Det ser dock ut som ett jävla kaos här hemma. Men ska vara hus & kattvakt så det spelar egentligen ingen roll. Nu kan jag vara det i lugn & ro liksom. 

Nu ska jag springa ner till tvättstugan och hämta den sista tvätten. Sen ska jag lägga mig i sängen och kolla på filmen Focus, har ju tvn i sovrummet just nu. Men kanske får flytta tillbaka den till vardagsrummet så fort jag får lite bärhjälp. ;)

Hade!

Kommentera här: