tisdag.

idag skulle jag på intervju/möte på en tobak/spelbutik två hållplatser från där jag bor. så jag klev upp tidigare än vanligt och åkte dit kl 11. han var dock 45 minuter försenad, så jag gick runt i butiken och kollade lite och väntade. sen kom han och jag tyckte väl inte direkt att det var någon idé att jag ens åkte dit. var jättemycket folk och han var stressad så han hade inte direkt tid för att prata med mig. tror vi bytte fyra ord, sen sa han "tack för att du kom!" haha.
 
köpte med mig muffins och loka till Ida, sen när jag kommer hem har hon gjort det jättemys i badrummet. levande ljus, badkaret är fyllt med varmt vatten och skumm. - det var bara att hoppa i badet med henne. mysiga du! <3
 
efter badet kollade vi på skräckfilm och jag låg mest och gömde mig under täcket och höll för öronen. blev ju inte alls lite retad av Ida.. haha. sen gick vi till pizzerian och lyxade till middagen lite.
 
hon är allt bra den där Ida. åh, vad fantastiskt bra hon får mig att må.

Kommentarer:

1 Ida:

Du är helt underbar! Puss på dig Hanna <3

Kommentera här: