Sveg. <3

Tolv dagar har redan gått, sen jag kom till Sveg för att fira min mor på hennes 50 årsdag. Jag vet inte om jag har berättat för er vad överraskningen var. Jag och min syster lurade mamma lite. Frida sa att hon inte kunde komma för hon jobbade. Men på kvällen runt 21 tiden så knackar det på dörren. - Så himla roligt. Mamma hade sig en fin födelsedag :)


Vad har jag annars gjort. Farit runt på Sveg och bolla fram och tillbaka. Hälsat på pappa & Annika, varit hos kusinen och hjälpt henne med iPhonen och uppdateringar och lite sånt där. Träffat underbara vänner, skrattat och bara haft allmänt roligt, hängt i ishallen två dagar i sträck och kollat på matcher. Umgåts med mamma och pussat en massa på hundarna.


Har fått uppleva riktig mysig vit snö. De ni ;)


Imorgon bär det av till Stockholm med Thomas, han ska dit på jobb då liftar jag med honom. Sen tar jag mitt tåg hem till Göteborg på eftermiddagen.


Nu ska jag och Pepsi sova och mysa. <3

Kommentera här: