Dag 03 – Mina föräldrar

Hela listan hittar du här.


Min mamma är helt klart bäst. Hon lyssnar & hon förstår. Det bästa är att ha egentid med min mor, jag, mamma & syster. Vi är så galna tillsammans, skrattar och har det riktigt kul. Min mammas familj består av hennes gubbe och hans två barn som inte bor i Sveg och två hundar. Sen har jag även en lillasyster men hon bor i Sandviken.




Min pappa är så underbar man kan bli. Han ställer alltid upp vad det än är. Min pappas familj består av hans kärring, hennes barn och en katt. Eftersom pappa nyligen, (lite mer än ett halvår) träffade henne så är allt väldigt nytt. Jag är hur glad som helst för min pappas skull och han har verkligen hittat en toppenkvinna! Nu har dom flyttat ihop, så när man kommer till Sveg ska det bli spännande och se vart man får sova någonstans.




Jag har helt klart världens bästa familj, utan tvekan!
Saknar dom väldigt mycket.

Och en extra puss till min mamma för att det är morsdag idag :)

Kommentera här: