Hallå ja!

Nu har jag en dator & inte en iPhone, det känns väldigt annorlunda må jag säga. Skärmen & tangenter om inte annat.. känns bra.

Nu har jag betalat hyran, så det är klart. Den kom ner i brevlådan idag, lite sent och den behövdes inte betalas förän den 6:e april. Men jag ville ha det klart, skönt att få det gjort iallafall.

Förövrigt så är det pissväder i Göteborg, det regnar. Vart tog vårvädret vägen? :(

Jag har en sak jag vill berätta, men tror jag spar på den överraskningen. Ni kommer nog reagera ganska 'starkt' men samtidigt bli glada, på mig. & nej för i helvete, jag är inte gravid. Erkänn att du fick den tanken?! ;) Återkommer om det, så lite nyfikna får ni allt vara.

- Skönt att pappa tog det bra iallafall, trodde han skulle flippa upp i taket. Jag själv är nervös & pirrig, men det ska bli super!

I helgen har jag inte planerat något, kanske fika med Ringen & Nemoo. Ska försöka hitta mig en borrjävel så jag kan få borra upp speglarna och hyllorna så är lägenheten så gott som klar! Dock saknas det ett databord, hm.

Har sökt lite jobb via min iPhone, värd på olika evangemang i Göteborg under sommaren. Hoppas kan man ju alltid göra. Hoppas fett på att jag får mitt bredband imorgon, annars kanske det ramlar ner i brevlådan på måndag/tisdag. Är så internet-kåt så det är sjukt. iPhone har allt, men det är faaaaktiskt lite jobbigt att söka jobb med den om jag ska vara ärlig! ;)

Fan vad jag hade att blogga! Tjoho.
Vill klippa mig! Ska kirra en bild på en frilla och gå till frisörsalongen på torget. "Herrklippning 100:-" ska leka man, kanske ;) Vad tror ni?! hahahah. Jag vågade ju gå till en kvinna i Borås som knappt kunde svenska, då vågar jag detta. Och har jag bild blir det sååååååå mycket bättre. Pepp, ser förjävlig ut i håret. - Och nej, jag är inte snaggad som jag skrev på facebook. ;)

Imorgon är det 1 april. Då får man luras.

- Nästa vecka ska jag leva på Arbetsförmedlingen, får brev därifrån hela tiden!
Tisdag - Information om utbildningar.
Onsdag - Information om Barn & Fritid. - Hur det ser ut med jobb inom den jobbfronten då jag är utbildad barnskötare. Spännande.

Det var allt för längesen vi sågs.. jag undrar hur du har det.
Du kan väl smsa/ringa, det vore kul att få höra något ifrån dig.

Kommentera här: