Middagen är serverad!

Ja, det kan man nästan säga.
Så fort Jenni kommer hit, så kommer troligtvis middagen vara klar :)
Jag håller på att koka potatis, och själv ska jag steka korv.. medans Jenni ville ha fiskpinnar.
Då ska hon få det också :) Och eftersom jag känner henne så vet jag att hon vill ha ärtor till ;)

Hon har varit på stan och handlat sig en apsnygg mössa idag.
Inte ett dugg avis, lilla skitungen!

Själv var jag med Natalie idag en sväng när hon handlade lite kläder :)
Mycket fint och det var trevligt så länge det varade.

Och vi bestämde att imorgon ska vi umgås :)
Sen skulle jag bli bjuden på biffstroganoff någondag.
+ att vi ska ha en datadag i veckan.

- Vilken himla bra vecka det kommer att bli.

Nu måste jag fortsätta med maten :) Tjiiing!

Kommentarer:

1 Webste Builder:

Wonderful and informative web site. I will recomend this site... Excelent work

Kommentera här: