Torsdag!

Torsdag, även fast klockan är över tolv. Jaja.

Idag skickade jag in papperna till arbetsförmedlingen, och sen var jag till skatteverket och skickade in mitt papper angående folkbokföring. - Snart blir jag en riktig Göteborgare. Känns riktigt gött faktiskt, så hoppas det går fort och väldigt bra. Så det flyter på. Sen ska här fixas och dona!

Sen mötte Jenni upp mig i Angered så vi åkte hem till henne, räknade lite matte, tog en tupplur och sen blev det Tupperware party som hennes mor hade. Värsta nice. - Jag önskar jag hade pengar då hade jag köpt mycket bra saker!

Nu har jag precis kommit hem från stan, blev så sugen på donken. Men mest av allt ville jag knäcka en öl.. haha. Får väl bli en annan gång, systemet nästa & fylla kylskåpet med lite gott så man har hemma. ;) höhö.

Förresten, Stadium hade värsta rean! Jenni hittade en jacka åt mig. Everestjacka, för 299:- (som kostat 1299:-) fyfan vilket klipp jag gjorde då. Och fan den är ju assnygg. Mmm I like it! :D

Måste sova nu, ska till vårdcentralen och fixa tid, sen om det blir som man planerat så blir det Jysk & Ikea.

PUSS.

Kommentera här: