Piggnat i .

Hejhej :)

Efter mycket liggandes idag så är man faktiskt pigg och kry nu :) Låg i sängen och slappade och kollade på Wallander - Sidetracked förut idag och höll nästan på att somna. Usch så trött jag var.. Men jag slog huvudet i väggen och vaknade till, typ. Filmen var riktigt bra, åh jag tycker om den engelska Wallander.. :D

Sen efter filmen gick jag och väckte pappa som la sig och vila efter maten så han sov fram till halv sju och jag tyckte han borde vakna då.. Vi cyklade hem till farmor och satt där och titta på Bingolotto och drack kaffe :) Jag cyklade även hem till mamma och hämta mina jobbarkläder, eftersom jag ska iväg och jobba imorgon igen! Kom hem för en liten stund sen och har nyss fikat te och macka :)

Jag sitter på msn och diskuterar att fika och kvällsmat är två helt olika saker, men sötan tycks inte fatta det ;) Kvällsmat låter ju som en portion med spaghetti & köttfärsås, medans fika låter mer som en macka och ett glas oboy eller så.. Haha, jag vinner så nu är du tyst ;) Jag gillar dig! :*

Vad ska jag göra nudå? Funderar på att göra mig klar för sängen och dra igång en till film innan jag somnar, känner mig inte alls trött.. men jag lär väl bli det snart :) Sötan måste ringa till mig iallafall, för jag har bestämt att hon ska sjunga och spela gitarr för mig ikväll! Ja absolut.. <3

Jag har kommit på en sak nu, att vi är så otroligt lika på så många sätt.. men ändå så olika. Hur fungerar det egentligen? Det känns som om det är alldeles för bra för att vara sant. Det som gör att vi kanske dras till varandra så himla mycket, att vi tycker lika om så mycket saker fast ändå inte. Och vi har egentligen helt olika intressen fast du gör mig så sjukt nyfiken av det du håller på med, och det tycker jag bara är kul :) Nu bara längtar jag till den dagen, den första dagen och jag hoppas att den snart är här. Jag orkar inte vänta längre. Du är den underbaraste, du är helt toppen mot mig :)

Puss i pannan.

Kommentera här: