Tidsfördriv .

134 viktiga tonårsfrågor


Fyra frågor om förhållanden

är du singel? - Japp
tror du på kärlek vid första ögonkastet? - Jorå, kanske det.
har du varit kär i någon? - Ohja :)
är du kär just nu? Njae,


Tio frågor om dig själv

fullständigt namn? - Hanna Kristina Trygg
när fyller du år? - 24 december
några piercingar? - 3 st.
vad har du på dig just nu? - Underkläder, svarta shorts, tshirt & keps.
vilken årstid är bäst? - Vinter & sommar.. men inte när det är för varmt :(
hur ser den perfekta morgonen ut för dig? - Sova så länge jag vill.
vad tycker du mest om hos dig själv? - Att jag är mig själv.
vad är du bra på? - Vara lat.
vem älskar du mest på denna jorden? - Pappa, mamma & syster.
sover du hellre själv än tillsammans med någon? - Hellre med någon jag tycker om.


10 frågor om dina vänner

vem vet allt om dig? - Jag vet inte riktigt.
vem är den roligaste av dina vänner? - Natalie
vem är snyggast av dina vänner? - Jag umgås bara med snyggingar ;)
vem är mest partyprisse? - Emma & Malin ^^
vem är den du helst har filmkväll med? - Emelie.
vem av dina vänner är mest "evil"? - Ingen.
du ska träffa en kille/tjej du tycker om, vem tar du med dig om du tar med dig någon? Stina eller Natalie! :)


10 Frågor om din familj

vem står dig närmast? - Vännerna.
har du bra kontakt med båda dina föräldrar? - Jadå, fast bäst med pappa.
vem är farligast i din familj? - Hundarna ;)
vem ser roligast ut i din familj? - Jag.
vem är coolast? - Pappa.
har ni något husdjur? - Två hundar hos mamma.
vem har du mest gemensamt med? - Jaru.
vem står för underhållningen? - Pappa.
vem sover du oftast med? - Pepsi :)
roligaste kvällen med familjemedlem? - Tvkvällar med far.


10 frågor om idag

vad har du gjort? - Jobbade halvdag, cyklade hem för att lägga mig och vila. Men jag började storstäda. Så nu är byrålådorna helt fri från skräp. Sen har jag sovit..
har du varit glad idag? - Trött, men ja.
har du varit ledsen idag? - Nej :)
har du gjort något bra idag? - Självklart!
vad ska du göra nu? - Duscha!
har du gjort något dåligt idag? - Nääe.
vad har du ätit idag? - Vitlöksbröd, pizza.
har du duschat idag? - Jag ska.
är du trött nu? - Ja som fan.
vad händer imon? - Skogsdag, överlevnad.


SKOLAN

Går du i skolan? - Nej!
Har du varit i skolan idag? - Men nej.


ANNAT

Hur mår du just nu? - Jättebra, men grymt trött.
Har du mer än 2 bh:ar/toppar? - Yeps.
Har du piercat dig? - Inte själv, på en studio.


TELEFON/MOBIL

Vem ringde dig senast? - Jenni eller mamma :)
Vem ringde du senast? - Syster
Vem sms:a till dig senast? - Jenni
Vem sms:a du till senast? - Jenni


ÖVRIGT

Är du hungrig nu? - Nej ;o
Vad är klockan nu just nu? - 20.57
Vilka sidor på Internet är du inne på just nu? - Blogg & bdb, msn.


FAMILJ

Hur länge sen var det du träffa din morsa? - 3 minuter sen.
Hur länge sen var det du träffa din farsa? - Igår :)


SPORT

Går du på någon sport? - Hockey
Trivs du med den sporten? - JAA!
Tycker du att den sporten är rolig? - MEN JA!
Gör den sporten dig glad när du håller på med den? - OHJA.


ÖVRIGT

Gillar du punk? - Hm..
Har du sminkat dig idag? - Fy nej.
Isåfall, vad för smink? - Men,
Vad har du på dig för trosor just nu? - Vita kallingar!
Hur ser dem ut? - Som kallingar ser ut.
Vad har du för bh/topp på dig just nu? - Varför bry sig? Vit topp!
Hur ser den ut? - Hahah stöööör.


MUSIK

Lyssnar du på musik just nu? - Allsång på Skansen.. "Stockholm i mitt hjärta.." *lala* (8)
I så fall, vilken låt för tillfället? - Stockholm i mitt hjärta.
Vad gillar du för musik? - Blandat och det mesta.


KLÄDER

Har du fler än 4 linnen? - Nix.
Har du fler än 3 jeans? - Hahah, jag har för många.
Har du fler än 5 tröjor? - Jeps.
Har du resteröds-trosor? - Naej.
Har du en vit bh/topp? - Jaa!
Har du en svart bh/topp? - Yep.


SMINK OCH HÅR

Använder du mascara? - Nope.
Använder du Wax? - Ja.
Använder du ögonskugga? - Näe!
Använder du kajal? - Ohno.
Använder du hårspray? - Jodå.
Använder du volymspray? - Nix.
Andänder du mousse? - Näe.
Använder du deodorant? - Ja!
Använder du skinspray? - Ehm?
Använder du parfym? - Varje dag.
Använder du läppglans/läppstift? - Haha, nä.
Använder du brunkräm/foundation? - Håller mig till originalfärgen ;)
Använder du rouge? - Men fy!
Noppar du ögonbrynen? - Det gör ont, jag rakar dom :(
Uppsatt hår eller hängande? - Lite ruffs, annars keps ;)
Plattar/lockar du håret varje dag? - Plattar det rätt ofta.
Duschar du varje dag? - Japp, oftast.
Målar du tånaglarna efter varje gång du duschat? - Men vafan?!


KÄRLEK

Är du kär just nu? Lite förtjust kanske.
Har du kysst någon idag? - Nix.
Har du ett förhållande? - Nej.
När går gränsen vid otrohet? - Pussar/kyssar. Fast det beror väl på det med..
Har du varit otrogen och om ja, varför? - Jo för längesen. Jag var väl dum?!
Har du sagt till en person att du var kär i henne/honom när du inte varit det? - Njäe?!
Är du romantisk? - Jodå :)
Har du snott en kompis pojkvän/flickvän? - Näj, jag håller mig till mina egna!
Är du svårflörtad? - Nejdå.
Har du gråtit framför någon du tyckt om någon gång? - Skoja inte.
Vad hette din första flickvän/pojkvän? - Första seriösa Sofie.
Hur länge höll det? - 19 månader & 5 dagar.
Har du lekt med någons känslor? - Nej.
Hur länge var ditt kortaste? - 1-2 månader.
Vill du vara singel eller ha ett förhållande? - Båda är ju bra. Skönt att ha någon, men samtidigt skönt att vara singel. Men jag föredrar förhållande :)
Har du varit tillsammans med två samtidigt? - Kanske när jag var 5 år?
Är du en bra pojk/flickvän? - Hoppas det.
Vem sov du senast bredvid ? - Emilie.
Vem sa senast att han/hon tyckte om dig mer än som vän? - Det vet man aldrig.. :)
Har du varit tillsammans med någon som du sen hade ett KK-förhållande med? - Nixx.
När fick du din första kyss? - Vettefan?!
Hur gamla var dina föräldrar när de blev tillsammans? - No idea.
Har du någon gång velat ha ditt syskons pojkvän/flickvän? - Nej?!
Skulle du kunna tatuera in din kärleks namn på armen? - Nä.
Har du mest blivit dumpad eller dumpat? - Dumpad.

Kommentera här: