Överdos, alkoholmissbruk och tobak..

Jag har varit otroligt duktig idag. Jag känner mig stolt och glad på något vis.
Hatar man att städa, ja fixa en go spellista och höj volymen och dansa runt samtidigt som du städar :)
Det har jag gjort idag och nu kan jag se mitt golv, och det är fullt av svarta hårstrån från hundarna, blä.
Ska röja undan lite mera men fastnade ju som vanligt framför datorn fast denna gången över en bra sak.


Jag och Totten sitter och pratar överdos och självmord på msn. Vilket jag tycker är det värsta som finns i världen.
Alla har nog haft en tanke på att begå självmord, men varför egentligen? Tänk om man en dag skulle göra det, ingen skulle få något svar på varför och hur mycket skulle man inte såra dom som stod en nära. Det finns så mycket saker alltså. Och jag vet inte hur det är där uppe, men är det så mycket bättre där än här nere bland alla man älskar.
Och överdos och alkoholmissbruk, varför finns det ens? Vem var det som kom på idén och vad är det bra för? Knark och allt, vad ska det vara bra för? Det leder ju bara till att människor som håller på med det tar en överdos och avlider. När man kommer till alkoholen så skulle man egentligen kunna skippa den på riktigt. Fast hur skulle det se ut utan festligheter utan alkohol? Jag vet inte riktigt. Jag tycker bara att det är sorligt det som händer här i världen.
Snus och ciggaretter, folk som snusar eller röker. Är det så himla gott eller gör ni det bara för att ni är beroende? Det är ju inte heller så jävla bra och inte ett dugg tufft. Jag tycker det är de vidrigaste som finns. Då tycker jag hellre att snusa är bättre för det skadar bara den som gör det än att röka, för det skadar dom man är med och sen stinker det skit.


Nu tillbaka till mitt liv och städningen. Här har jag inte tid att sitta längre alltså. Ska bort med det sista, bädda rent sängen och fram med dammsugaren. Sen ska jag slänga mig in i duschen och göra mig lite fräsch.. sen ska jag ringa till Linn och fråga om jag får komma hem till henne :) Ida kommer kl 20 ikväll och det gör ingenting om jag är hos Linn mycket tidigare, vi kan umgås och prata :) Ikväll blir det en bra kväll, det känner jag på mig!


Imorgon blir det Gävle/Valbo tillsammans med en hel buss med ungdomar från Sveg. Först blir det shopping för dom som har pengar, själv ska jag umgås med min kära syster Frida. Sen 18.30 drar jag och mitt hockeylag till Läkerol Arena och kollar på hockeymatch :) Ska bli riktigt roligt. Jag längtar..
Hade jag haft pengar hade jag lätt stannat för Emma är där och då hade jag fått följa med på krogen med henne och några andra, men det får bli en annan gång. Vore grymt kul :D


Ikväll följer min älskling med, kameran :) Så bilder dyker upp så fort som möjligt!
Puss och hej!


Jag vill ha.. jag vill ha.

Egentligen..
Så är du inte värd den kärlek jag ger dig.

Kommentera här: