Godmorgon fyllo!

Hejsan.

Igårkväll var det kalas.. och det var riktigt skoj så länge det varade. Men det var så jävla klent med studenter ute så fyfan. Det var riktigt tråkigt, inge folk alls ju! Men men. Hoppas mer folk på nästa! Synd att det är vardagar trots allt.
Men jag hade det iallafall väldigt roligt :) Och inget speciellt hände mer än att Ida blev väldigt full. Bilder på allt skoj kommer upp så fort jag hinner. Och på hemvägen fick jag sällskap av Johan, han hade ingenstans att sova.. :P Så han fick sova i Björn/Hannas rum. Tur vi har flera rum till övers ;P haha!

Typ klivit upp, duschat och fixa håret.. :) Nu smsar jag med Stina och ska snart dra till skolan! ;) Pratade nyss med pappa och beställde käk men det blev inte de jag ville ha! Bajs. :D haha!

Emelie kommer till mig idag också :) Ska skippa sista lektionen för att hämta upp henne på busstationen :P höhö! Ska bli riktigt skoj :P Sen är det träning ikväll också, jag fick träna så hon ska stå där och frysa ;) haha! Sen efter träningen får jag se vad som händer, jag vill iallafall se Efterlyst xD

Vad ska jag skriva nudå? Mina ord till bloggarna typ har börja försvinna :O

Jag pratade med Bella igår typ lite då och då, och smsade :) Du är min lilla sötnos du! Jag älskar dig <3 :)
FYFAN VAD JAG SAKNAR DIG MYCKET ALLTSÅ.

Kanske inte blir nå bloggande under helgen, men kan ju alltid blogga från mobilen :)
Fredag: Skola och sen fotbollsturnering och vara med Emelie.
Lördag: Invigningen av badhuset, vara med Emelie.
Söndag: Emelie åker hem(?), och jag ska sova ;P hahah.

PUSSSSSS! <3

Kommentera här: