• Året som varit.

Mitt 2018, det började som ett helvete. 
Psykisk ohälsa, en separation som inte alls va rolig och samtidigt få reda på att min socialhandläggare hastigt gått bort. Två trygga punkter, fanns inte kvar i mitt liv. Fast på två olika sätt. Farmor lämnade även oss. 🥀

Sommaren kollapsade jag totalt, sjukskrev mig två månader. Släppte allt runt omkring mig och blev galet spontan. 

Va på Smögen & där lärde jag känna fantastiska människor, va i Göteborg och träffade fantastiska människor. Likaså under Pride, både i Göteborg & Stockholm. 

Party & dans. En jävla massa pastasallader. En massa bad i hav & sjöar. De bestod min sommar av. 

Började gå ner i vikt, försökte få in bättre rutiner på maten. Fått bättre självförtroende, gymmar två dagar i veckan. Och spelar innebandy en dag i veckan. Jag är stolt! 

Nånstans vände allt. Jag avslutade min tid hos kuratorn för jag kände att jag mådde bra, bättre än på flera år. 

De sägs att man måste nå botten för att ta sig upp igen. 

Firar iväg 2018, detta hemska men samtidigt fantastiska år, med vänner omkring mig, nya erfarenheter och kunskaper. 

Min 30 åriga födelsedag blev helt fantastisk trots att den är på självaste julafton, men så nöjd över alla presenter jag fick. Nya livet startar vid 30! Nu kör vi. 😁

Vill tacka familj & nära vänner extremt mycket för all eran tid & energi. Att ni trott på mig. ♥️


(null)

Kommentera här: