Helgen!

Fredag, Silvana Imam på Liseberg. Sen lite öl chillhäng hos mig efteråt. 


Lördag, så åkte jag med några vänner till Öckerö där det firades pride. Äntligen har dom vunnit och fått hissa prideflaggan på ön! Klart vi flator skulle dit och stötta det. 🏳️‍🌈

Låg på en klippa i solen, hela dagen typ. Badade i havet och hade slagsmål med havstulpaner! VADFAN är det liksom? Finns inte i sjöarna i norrland iallafall... jag har skrapsår på benen. Ser ut som jag kvaddat med cykeln i en buske, men nejdå. 😂

Färg fick jag också. Så nu går jag runt med en vit sporttopp på mig. 😂

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)


Söndag, riktig slappardag. Eller iallafall fram till eftermiddag. Mötte upp D och fick en nyckel. Sen mötte jag upp Sandi & vi gick till Liseberg, för idag spelade Joakim Lundell. ✌🏻 Så mäktigt och så bra! ÖS. 

Sen kom jag hem, käkade lite. Sen åkte jag till B och tog en kaffe & kollade hennes lägenhet. 😊

Nu ska jag sova. 
Tack för denna otroligt härliga helg. 

Kommentera här: