Rättegång.

I torsdags fick jag ett samtal från en kvinna, hon sa att jag var kallad till rättegång på måndag. 

Samtidigt som jag blev så nervös kände jag även en lättnad. I 4 år har du vunnit över mig/oss, nu jävlar är det min/vår tur att vinna över dig! 

Nu är helgen förbi och idag är det måndag, än känns det ingenting speciellt. Inte ännu iallafall.. men det kommer nog senare idag. 

Detta är min 2:a rättegång på mina 27 år. Och jag kan inte säga annat än att jag hatar det. 

Eller första gången gjorde jag det, vittna för en vän. Rättegången blev ett år efter händelsen. Hur ska man komma ihåg allt? 

Idag är det 4 år sen, och det är samma med minnet där. Klart man inte kommer ihåg allt. Men detta handlar om mig, och jag vet hur allt skedde och vad det handlar om. 

Håll tummarna för mig/oss idag. 

Kommentera här: