Klart.

Va nervös i onödan, tror jag var på toaletten sisådär 7 gånger innan jag gick hemifrån. 

När jag väl sitter och väntar i Tingsrätten så är det en person innan mig som går in. Klockan tickar och jag blir allt mer nervös. Hjärtat slog i tusen och jag ville typ dö. 

Klockan blir 13:40 och jag skulle in för 10 minuter sen. Ännu nervösare blir jag. Sen ropar dom upp mitt namn och jag får gå in i Sal 11. 

Domaren säger att hon erkänt samtliga brott & att jag slipper bli hörd. Alltså den lättnaden, allting bara släppte. Och jag blev så glad! Stod där i 1 minut bara. Jippi!

Sätter mig bredvid Miah som också blivit utsatt, men då blir det en kort paus på 15 minuter. Klockan 15 skulle en annan tjej höras men hon slapp för allt va erkänt & klart. Vi satt kvar och lyssnade på vad för straff hon ska få. Det fattades nåt papper, då det var tänkt att rättegången skulle fortsätta imorgon också. Så domen kommer på onsdag. 

Jag mår bra, det känns bra. Sån jävla lättnad. 

Nu är skiten verkligen över! Nu kan man bara blicka framåt och aldrig behöva tänka på detta igen.

Efter 4:a år får vi äntligen vinna!

Kommentera här: