Canon är rätt beslut.

Alltså vad sjukt. Jag har haft min systemkamera i 10 år. Köpte den begagnad av en kille -06, och den håller än liksom. Då var jag nöjd med mitt köp & över hur bilderna blev. Min älskade Canon EOS 30D. 

För några månader sen va jag inne på att köpa en ny, en 70D. Men jag hittade också en kompakt systemkamera M3. Och jag fick genast beslutsångest. Så jag fick fundera, tänka & fundera i typ 4 månader.. vilken jag ville ha. 

I lördags va jag, Becca & Frida på Media Markt och jag köpte EOS M3, och jag är så jävla nöjd! Den är så bra! Sen ett + är att man kan ha en adapter till, så att massa av Canon's objektiv passar den kameran. Så jag slog till och köpte den och mina objektiv passar, vilket är så roligt. 

Kameran i sig är det lite tyngd i, känns inte plastig för fem öre. Tar fina bilder!






Kommentera här: