Smartson - LG G4!

Jag har ansökt om att få testa LG G4.
 
Varför är jag rätt testpilot för just detta uppdrag. Jo, jag älskar allt som har med teknik att göra, speciellt smartphones. Är lite av en prylnörd. Dock aldrig haft en LG, idag har jag en iPhone 5s som jag är mycket nöjd med. Men skulle jag få chansen att testa en LG kanske jag skulle bli fäst vid den istället.
 
Vad har jag för användning av en smartphone, ja.. hur skulle livet se ut idag utan smartphone undrar ju jag då. Jag använder min telefon flitigt, till Facebook, Instagram, Twitter, Aftonbladet. Betalar alla räkningar över telefonen, kollar på play ibland, det är lite tråkigt då skärmen är så liten i iPhone 5s. Lyssnar på musik och smsar massvis.

 
Är LG G4 bättre än min iPhone 5s? - Håll tummar och tår för att jag blir utvald, skulle bli så glad.

 
Vill du bli testpilot, ansök här.


 
 
#lgg4smartson
 

Kommentera här: