Hallå där.

Oj vad jag har varit seg på att blogga. Jag har försökt via appen men den har bara stängts ner, sen har jag inte orkat skriva på datorn.

Kan ju berätta om helgen.
Ida kom i fredagskväll, vi käkade pizza med Liam, kollade på film & spela Xbox Kinect.

På lördagen var vi till Avenyn, träffade Ida's farfar & hans Anita. Trevligt. :) Vi kollade på trolleri, musikunderhållning.. Ida provade att köra segway och det gick strålande bra. :D

Sen åkte vi hem, fixade lite käk. Efter middagen tog vi oss en cykel/inlines tur. De va riktigt skönt. Vi hittade även en halvtrasig rullstol. ;) Sen hade vi bara myspys.

På söndagen tog vi det väldigt lugnt. Bara pyste på med varandra eftersom Ida skulle åka hem. Vi lagade god mat, fixade mina gardiner som va jättelånga. Skrattfest.

Jag älskar dig så!


Kommentera här: