Storbrand i garage.

Jag sitter och pratar med hjärtat i telefonen och efter en stund säger jag.
- Fan, det låter som om det är skottlossning i garaget.
Tror inte att hon tog mig på allvar, utan vi pratar vidare om allt möjligt. Sen börjar jag sniffa, och känner att det börjar lukta konstigt.
- Men Hanna, sluta sniffa.. det är ett störande ljud.
- Alltså, det luktar skitäckligt. Inte fan vet jag hur pistolskott luktar.
- Typ som fyrverkerier..
Sen hör jag mina grannar utanför min uteplats och en massa folk som springer i trappuppgången, så jag går till hallen och kollar i titthålet och ser mina grannar.
- Ida, om det brinner borde dom väl plinga på och säga det?
Jag går till balkongdörren, öppnar och det enda jag ser är svarta jävla rökmoln. Skyndar och stänger dörren och springer ut.

Brinner/explotion i garaget.

Bad även en polis gå in i min lägenhet och kolla så det var okej att vara här inne.

Det här är sjukt. Det luktar fortfarande, men jag hoppas att jag vaknar upp imorgon och inte ligger livlös. Måste faktiskt sova då jag ska till min jobbcoach.

- Tänker på alla grannars bilar som faktiskt stod på i garaget. FYFAN!

Läs aftonbladet.se eller gp.se



 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentera här: