Fredag!

Lånar Therese mini-laptop som jag för övrigt hatar. Hennes är på och min ligger avstängd på golvet. Jag har så stora händer så jag kan inte med 10" laptops. Jag bara längtar till jag kan köpa mig en Macbook Pro 13", för dom är ändå helt okej i storlek faktiskt.
 
Iallafall så blev jag väckt av Therese klockan tio. Hon skickade iväg mig till affären för att handla grädde, banan och fruktsoda. Fick ju bara kliva upp och traska iväg. Sen när jag kom hem la jag mig på soffan en stund, sen blev det obekvämt så la mig ner i sängen och somnade visst.. Therese väckte mig halv två och då fixade jag mat, kycklingfile, ris och sås. Så nu har vi precis ätit mat, Therese pillar med tårtan, den är snart klar. Jag ska slänga mig in i duschen en snabbis. Det är ju som en bastu i hennes lägenhet.. huff.
 
Sen ska jag rota fram lite fina kläder att ta på mig, sen bär det iväg på kalas!
 
Åh vad jag vill ha ett jobb! Eller fan vad jag vill ha pengar.

Kommentera här: