lite sovmorgon satt fint.

aldrig sovit såhär länge faktiskt under jobbveckorna. - skönt! men blev väckt av löneansvarig vid halv tio imorse för jag ville höja skatten, så jag inte behöver betala rest utan får tillbaka lite pengar istället. vore gött! sen somnade jag om.

nu sitter jag framför tvn och datorn, äter lasagne och dricker en kall fanta! mums. sen ska jag fixa mitt hår, klä på mig och sen dra mot jobbet. det är bara idag och imorgon kvar. - ... bara!

hoppas jag får en grym order det första jag får när jag börjar. gärna en på 300-400 kolli! :D

det är alltid lika trevligt. jenni kan aldrig gå upp för att typ prata, eller äta tillsammans med mig innan jag ska på jobbet. hon sover jämt! och när jag åker kan hon typ gå upp eller så sover hon lite längre. hm.

Kommentarer:

1 FowZie ♥ ~ pojkfixerad Eskilstunabo:

väck henne! :D

Kommentera här: