Allum.

Hallå. Idag ska jag följa med Natalie till Allum för hon ska shoppa lite.
Själv ska jag kolla om jag hittar nå snygga kläder, skulle vilja ha lite nytt.
Men just nu är jag så gott som pank! Det suger som fan.

Älsklingen ligger kvar i sängen och slöar, gött det också ju :)
När jag kommer hem från Allum lär hon ju inte vara kvar hos mig :(
Åh vad det kommer bli tomt och tråkigt, usch.
Från att hon har varit här sen i onsdags så kommer det kännas väldigt konstigt.

Vi tittar på Robinson reprisen just nu.
Natalie är på g hit, och jag är så gott som klar.

Jag är fortfarande förkyld,
men det är väl på bättringsvägen!

V.14 (påsklovet) så ska jag ta mig till Sveg.
Den här gången ska jag faktiskt göra det också.

Puss & hej!

Kommentarer:

1 Noahann:

Pleasure to sign your guest book. I work for an advertising agency in London.

Kommentera här: