göralös.

sitter hemma hos älsklingen och nördar musik. - finsk rock. help me please! ;)

nä, det var meningen att vi skulle åka hem till mig och göra käk och kolla på blåsningen.
men det går så jäkla trögt, så nu sa jag åt älsklingen att jag ska till angered och köpa hem pizza.
för jag vill ha mat, och det är nu. sådär innan blåsningen.
när jag nämde pizza, blev jenni genast snabb. hon ska klä på sig fortare än kvickt. wow?!

ska sova över hos älsklingen inatt, så är det tänkt iallafall :)
hörde att det var mycket kontrollanter ute idag, fast har ju busskort.
men vill inte att j ska åka fast, så då stannar vi hemma hos henne.
men vi åker till angered, som tar 4 minuter. så hoppas ingen tar henne på vägen dit/hem ;)

onödiga blogginlägg, men har så fruktansvärt tråkigt så måste ju göra nåt.
hahaha. även att jag håller på att svettas ihjäl. det är svinvarmt här.
och en massa kläder överallt, och det stinker rök, för jenni var precis ute :(

hejdå. nu ska jag handla pizza!

Kommentera här: