Väldigt ensamt..

En natt utan dig min älskade flickvän, väldigt tomt och ensamt. Men rätt så skönt ;) haha. För nu ikväll har jag mailat lite angående äldreboende omkring i Göteborg och hoppas på bästa positiva svar.

Känner mig faktiskt trött, men kan ju inte sova redan? Har sån grymt bra konversation på msn med Knut så nä ;D Jag blir så jäkla förbannad alltså, fattar inte alls. Men det är väl bara att acceptera, tillsvidare...

Kanske ska kolla på lite tvserier innan jag går och lägger mig i min nybäddade säng! :) Ja, det tycker jag låter som en toppenidé.

Imorgon ska jag sova länge, har inga som helst planer faktiskt. Ska vänta tills älsklingen slutar skolan, sen ska vi väl göra oss i ordning och dra mot Sofie, för middag & fest. MEN jag vill ju se cortégen, så vi får se hur det blir med middagen.. om vi äter hemma kanske! Jaja, det löser sig alltid. Riktigt kul ska det bli, och fan vad full jag ska va. :b - Ska ju även försöka hinna med att se en majbrasa, det är väl troligtvis lite mäktigare än Sveg's lilla töntiga?! :P

Godnatt på er.

Kommentera här: