Jag säger ju de.

Inte för att skryta eller så, men har alltid velat jobba inom Data/IT. Varför gör jag det inte då? Nä jag vet faktiskt inte alls.

Fick ett sms ikväll. "Hanna, du är smart och jag behöver lite hjälp med min dator. Den vill inte starta.." Så sa jag till henne att låta den vara av ett tag, sen fick hon testa starta om den. Sen skrev hon "Jag tror den funkar som den ska nu, tack!".

Efter ett tag får jag sms igen. "HJÄLP MIG ATT FÖRA IN MUSIK TILL IPOD FRÅN ITUNES!" Från en väldigt desperat flicka, som inte har ett super tålamod, kanske. Men jag försökte förklara via sms, men det gick inge vidare. Bad henne logga in på msn, men näe. Jag ringde istället, (och har aldrig pratat med människan i telefon tidigare) förklarade allt man skulle göra. Skickade över lite bilder på msn om hur det skulle se ut osv. Hon lyckade fixa det, tack vare mig. :P

Åh, känner mig lite bra. Men nu är jag svintrött och behöver veeeeeeerkligen sova. Jag saknar min flickvän :'( <3

Kommentera här: