Bra Hanna.

Idag har jag varit sådär duktig. Vaknade av Jennis mobilalarm, försökte somna om och sov en liten stund innan jag klev upp. Sen fick jag även upp älsklingen ur sängen och hon drog till skolan så fort hon blev klar, duktig tjej :) Efter en stund åkte jag till min jobbcoach, där ringde jag några samtal och bara pratade med Terese!

Efter det åkte jag hem, älsklingen mötte upp mig i Gamlestan. Nu har vi fixat med tvätten och älsklingen gör ostmacka åt mig. :) Jaaa, jag har äntligen ost hemma, var och handla sköljmedel för en stund sen och då fick även en ost följa med mig hem! :P Mmm. Kalasgott.

Nu väntar jag på att klockan ska bli 17.oo så jag för börja tvätta. Tur att hjärtat är här som vill hjälpa mig. :)

Längtar tills imorgon, hoppas på att det blir roligt :D

Kommentera här: