Tisdag.

Idag mötte jag & Zarah upp Jenni i Angered sen åkte vi till Ö&B och Willys och kollade lite. Nu när vi vet hur vi tar oss dit så ska vi dit imorgon och handla lite :) Sen åkte vi in till stan, träffade Tina i några minuter, och meningen att vi åkte in var att Jenni skulle visa var Operan låg men istället gick vi runt hela stan typ, tills vi nästan kom till Liseberg.. för att hitta en jävla pizzeria. - Men vi fann ingen alls. Eller jo, men dom var svindyra. Så vi hoppade på spårvagnen till Angered och käkade där istället. Efter att vi hade ätit så följde jag med älsklingen hem och Zarah åkte hem.

Hemma hos älsk hade vi det bara mys och tittade på Knowing och pratade :) Det här blir bara bättre och bättre för varje dag. Jag önskar jag kunde visa hur lycklig jag verkligen är, jag hoppas att du kan se det hjärtat. Jag vill bara vara med dig. Jag är lyckligare än någonsin <3

Ska snart lägga mig och sova, jag är sjukt trött. Imorgon ska vi upp lite tidigare, dra till Willys.. in till stan en sväng och sen ska vi fixa lite småsaker. Skicka in brev till försäkringskassan i Sveg. Och på eftermiddagen ska jag hem till Jenni för hon ska bjuda mig på middag :) Kycklingfile, kroketter och beasås. Mmm.. <3 Ska sova över också :) Längtar massor efter henne redan.

Ps, har även tittat på lite mera jobb faktiskt. Så jag är inte helt seg när det gäller det ;) haha.

Godnatt mina vänner.

Kommentera här: