Underbara sms

"Vi tar en dag i taget, och en dag ska vi se tillbaka på det och säga att vi lyckades. Det är min dröm.."

"Men det är gröna träd, massor. Snart faller löven av. Och jag säger till mig själv att det inte bara är dom som faller, utan jag med.."

"Du som får mig att le som ingen annan. Och det är dig jag kan se i min framtid.."

"Jag vet inte vad som faller in i mig. Jag tror ju, jag gör det. Och kommer inte sluta, för jag vill inte ha någon annan än dig."

"Hjärtat, du gör mig så sjukt lycklig. Jag vill inget annat än att bli din, och att göra dig till min.. :$"

"Jag kommer att fortsätta vänta, även om någon annan vinner ditt hjärta på vägen hit. Så kommer jag vänta.. Det ska bli min tur att göra dig lycklig en dag.."

"Hanna älskling, du är verkligen en person jag kommer kämpa för. Det är inte alls många människor som kommer mig in på skinnet, som du vet.. men du lyckades på något sätt. Att dela samma torra humor är ju super och att båda är så känsliga. Vi är så lika, fast så himla olika. Jag tycker verkligen om dig, jätte mycket. Jag kommer kämpa för dig, för oss..."



Jag önskar jag hade ord och meningar till denna underbara människa. Men jag vet inte hur mycket jag skulle behöva för att skriva allt det bra som finns hos henne. Hon är bra på alla sätt och vis, hon förstår mig, hon skrattar med mig, hon gråter med mig. Vi kan dela så mycket saker, på så kort tid. Jag längtar tills vi får dela ännu mer saker ihop.. Hon gör mig så himla lycklig och glad, hon får mig att se ljuset och det är jag glad över. Finns så mycket mer saker jag är så glad över, att jag ens har kommit in i hennes liv så som jag gjort. Jag bara minns hennes presentation om att man inte kommer in henne på skinnet hur som helst, jag satt och tänkte länge att det inte är någon idé att ens skriva. Men jag skrev endå, och det ångrar jag verkligen inte.. eftersom jag hade fel. Hellre våga och chansa i livet än att inte göra det, då vinner man aldrig på det. Hon är helt underbar och så himla fin, hennes ögon och hennes leende kan man ju inte motså. Man blir ju som stum när man ser henne le. Jag längtar efter dig, världens finaste <3

Kommentera här: