Hängig

Hade det helt-okej-kul igår :) Och jag vet att jag inte ska dricka sprit för det blir man tydligen äckligt bakis av :( Jag trodde faktiskt att det skulle vara med folk ute, men det kanske var mycket folk ute.. Jag såg allting suddigt, taha. Hemskt alltså!

Kom hem 2.30 inatt och somnade som en stock, vaknade imorse kl 11 första gången. Och hela huvudet snurrade så jag somnade om och klev upp 13.30 istället.. :)  Kände mig genast lite piggare, gjorde i ordning en macka men den gick aldrig ner riktigt. Pappa kom hem från Konsum och fixade mat och det gick ner, massamassa mat i magen :'D

Jag är fortfarande hängig och helt rastlös, men sånt som hör till. Tror jag ska lägga mig i sängen och titta på någon film. Ja, jag vet att det är kanonväder. Men orka gå ut i detta väder när man är bakis, typ :( Jag ska gå ut senare, för jag ska handla en glass!

Nu ska jag inta en asnice position i sängen och fixa igång en bra film. Först måste jag ju välja någon bra, Wallander kanske? :) Önskar att du var här och valde film åt mig & dig <3

Ska vi umgås sen? :P

Pusshejs.

Kommentera här: