Hej hopp .

Tisdag:

REDAN TISDAG? ;O

Jag sov så himla gott i min nybäddade säng, och jag hade t.om glömt bort att ställa alarm på telefonen igårkväll. Som tur va så ringde mamma mig 07.55 så jag flög upp ur sängen trött som jag var. Och inte mådde jag så bra heller, hade ont i halsen och var helt slut. Men jag gick till jobbet och jag gick hem kl 12.. för att vila och ta det lugnt. Men jag vilade ju inte alls, det blev åska och dunder.. så jag sprang ut och tog in tvätten. Sen började jag städa byrålådorna, garderoberna och nattduksbordet. Och det höll jag ju på med i fleeera timmar. Till slut ringde sötnos och då la jag mig i sängen och blev genast trött. Så la vi på och jag somnade och sov i någon timme, tills Stina ringde och väckte mig. Hon ville låna en film.. Sen somnade jag om och vaknar av att mamma ringer och frågar vart jag är, hon var nere i köket och jag låg och sov ;p haha.

Sen följde jag med mamma till Ica och handla med mig lite lunchkäk hem under veckan. Billys Pan Pizza! :G Sen åkte vi till Knuten och beställde hem mat. Calzone Special och jag fick i mig hela pizzan, snacka om att jag var hungrig. - Woohow. Jag var stolt! Och jag är mätt fortfarande ;)

Ikväll har jag tittat på Allsång på Skansen och nu ska jag slänga mig in i duschen. Mamma hann före mig så jag gatt vänta tills hon är klar. Blä! ;P
Nu ska jag ladda in ny musik på min iPod och lägga mig i sängen och lyssna.. Imorgon börjar jag kl 09.00 och vi ska ut på Skogsdag, överlevnads dag typ :) Ska bli kul. Hoppas vi slutar tidigt ^^

Peace&Love - bilder finns på bdb - http://tryggiisch.bilddagboken.se
Och videklipp finns på youtube - http://www.youtube.com/tryggiisch

Du gör mig så himla lycklig & glad <3 Och snart är du här.. :)

Puss & kram.

Kommentera här: