Tack :)

Jag cyklade hem till Linn vid 19.00 ikväll. Sen gick vi på Konsum och köpte tacochips och godis. Ida och Tobias kom vid 20.00 tiden sen satte vi oss och åt mat. Under middagsbordet var det ett samtal om samma sak, kan ni gissa vad? Nä jag visste väl det. Lumpen och om vad Ida har varit med om :) Intressant och mycket trevligt, jag hade gett upp på en gång kan jag lova. Glad att jag inte ens sökte alltså :D haha. Uschusch. Maten smakade jättebra och jag åt som en häst alltså :) Tack så mycket för det och jag lovar att bjuda tillbaka! <3

Sen skulle Ida iväg och klippa sig hos Mickan så vi satte oss i bilen och åkte dit. Hon blev skitsnygg i håret.. En ganska så stor förändring faktiskt :) Nu får vi hoppas på att hon fixar frillan i lumpen ;) haha.

Efter det så åkte vi på Statoil och sen hem till Linn igen. Och där pratade vi och kollade på tv. Kvällen blev lyckad som jag sa. Men tyvärr blev det verkligen inga bilder alls!

Nu ropar sängen och jag sitter halvnaken här. Ska hoppa ner och sova skitskönt inatt. Imorgon väcker mamma mig innan halv sju. Usch alltså. Hur ska jag ta mig upp!? Jag måste upp då, eller iallafall kl 07.00 :) Se om jag hinner blogga innan jag åker imorgon. För er som inte fattat, så åker jag till Gävle imorgon. Tjingelingen!

Kommentera här: