Nu är det (vääldigt) nära!

Idag väckte Emma mig, var ut och cykla lite på lunch. Lämnade papper på försäkringskassan. Sen har jag suttit framför datorn hela dagen, eller ja nästan. Var på promenad med hundarna, har lagat mat och sen har jag storstädat.. till och med dammat mina hyllor ;) Sug på den ni!

Nu är mina hyllor jättefina och har plats för en blomma eller tre. Jättefint. Synd bara att mina kameror är hos pappa, jag känner mig naken utan dom! Jag måste hämta dom imorgon, eller iallafall systemkameran ;) Jaja, sen har jag även rensat lådan under min säng. Och slängt ut en fotölj till hallen på övervåning.

Vid min myshörna, där jag har soffan och tvn är allt skrot just nu. Ups! haha. Närå, men ska ner med alla mina väskor i källaren och ställa in min andra fotölj lite snyggt där!

Men vad ska jag nu ha i hörnet där fotölj 1 stod? Jaja, orka lixom. haha :D Jenni får komma hit och fixa sen, hon gillar ju sånt ;)



Annars så har jag hunnit med att mailat till 15-20 olika människor som hyr ut sina lägenheter eller rum! Och har även fått napp, så det känns riktigt bra. Funderar på att boka ett möte med arbetsförmedlingen för lite mer info och sånt där, om dom hjälper till med reseersättning osv! Ska bli spännande :)

Snart kanske jag befinner mig i denna stad! - Kära Göteborg.

Nu ska jag ringa älsklingen och sen sova :) Vi hörs. Godnatt*

 

 

Kommentera här: