Den börjar gå under.

Ja, min blogg alltså. Jag har inga läsare, eller det står så på min statistik att ingen är in på min blogg. Hoppas det har blivit nå fel. Annars blir jag ju ledsen i ögat om alla slutat läsa. Fast det är väl egentligen inte hela världen!


Träffade Emma på lunchen, cyklade och lämna in ett brev till försäkringskassan så om två veckor får jag pengar. Wiewie :)


Kom hem klockan ett, tog ut hundarna på gårn och lekte lite med dom. Efter någon sekund så kom mamma hem så vi satt i köket och pratade lite. Sen gick jag till mitt rum och lunchade i mig en räkmacka till en dålig film. Jag stängde av filmen och hamnade här istället. Typiskt, ska hitta en bra film och titta på?!


Jag och älsklingen sitter och sms:ar om vårat förhållande, och hur många ex-flickvänner vi har. Och hon tycker att jag har haft många, men hon då? :O hahah. Jaja, hon är ju för rolig hon! :) Min lilla sötprupp. Fast vilket samtalsämne, prata om ex-flickvänner med sin nuvarande tjej. Ja, men det är tur att vi kan prata om allt =) Det är det som är så himlans bra med Jenni <3 Hon är bäst i hela världen, min lilla prinsessa!


Nu har jag iallafall Män Som Hatar Kvinnor om någon vill låna! :P


Idaälskling, vad önskar du dig i 20 årspresent? Ska försöka hinna fixa något åt dig tills på fredag, så jag hinner säga grattis och hej, åker ju bort lördag & söndag så.. :( Jag saknar dig sötunge.


Jag tänker aldrig i hela mitt liv ge upp :'D

Kommentera här: